Idasponnyliv.blogg.se

Hej Min blogg kommer att handla om mitt liv= Min ponny Heavenly, Hästar, ridning, kompisar och skola

Tävling på Timrå

Publicerad 2016-02-28 16:28:17 i Häst,

Hej på er allihopa💗💗
Igår så tävlade jag dom ni säkert vet❤️
Det gick super verkligen, är så galet nöjd och jag tror faktiskt att det är våran bästa tävling tillsammans👑👍🏻
Jag hoppade LD & LC.
I LD så var hon väldigt lung på framridningen men lite piggar på framhoppningen, inne på banan så gick det lite sakta skulle jag nog säga men vi gick felfritt och det känndes bra så jag var nöjd!❤️😘
Sedan i LC så var hon lite piggare både på framridningen och på framhoppningen så det känndes bra👍🏻
På framhoppningen fick jag hjälp av Cammila vilket var väldigt snällt, sedan inne på banan så hade jag ett ganska bra tempo i grunden och i omhoppningen, jag red lite snävare svängar och lite fortare i omhoppning men inte som en galning så vi gick dubbel 0 där😘👍🏻❤️
Så jag är supernöjd över min finaste och bästa ponny😍❤️😍❤️😍
Om ni vill se film så kolla på youtube, sök på Ida kjeller så får ni fram andra videos på mig och Lillan också😘💋😂


Hoppas ni har det bra idag💋💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej Jag är en tjej som är född 04 och älskar hästar. Jag har ett c-ponny sto som är född 06 och är 138cm i mankhöjd. Hon kommer ifrån Irland och heter Heavenly men kallas för Lillan. När jag inte är i skolan så är jag med kompisar eller filmar videos till youtube, på youtube heter jag Idas beauty. Vill ni se mer skönhetsrelaterade saker så gå in på min youtube. Resten av tiden ägnar jag mig till ridning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela