Idasponnyliv.blogg.se

Hej Min blogg kommer att handla om mitt liv= Min ponny Heavenly, HĂ€star, ridning, kompisar och skola

Live your dreams

Publicerad 2016-02-28 06:40:26 i AllmÀnt,

Nu ska jag ut och rida Tingan💗

Today is a great day👑
Enjoy the little things because one day you will look back and realise they were the big things.
I'm stronger because of my hard times, wiser because of my mistakes and happier because of my sad experience. Make your dreams be reality. 
Be only yourself, do what you love, live the day because this day will never come back, love what you do, live your life the way you want. Don't change yourself for someone else.
Hoppas att ni har en superdag💋💋


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-28 11:25:26

Hur gick tÀvlingen med Lillan igÄr?

Svar: Jag har skrivit ett inlĂ€gg om det sĂ„ du fĂ„r lĂ€sa det för att gĂ„ reda pĂ„ det❀❀
Ida

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej Jag Àr en tjej som Àr född 04 och Àlskar hÀstar. Jag har ett c-ponny sto som Àr född 06 och Àr 138cm i mankhöjd. Hon kommer ifrÄn Irland och heter Heavenly men kallas för Lillan. NÀr jag inte Àr i skolan sÄ Àr jag med kompisar eller filmar videos till youtube, pÄ youtube heter jag Idas beauty. Vill ni se mer skönhetsrelaterade saker sÄ gÄ in pÄ min youtube. Resten av tiden Àgnar jag mig till ridning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela