Idasponnyliv.blogg.se

Hej Min blogg kommer att handla om mitt liv= Min ponny Heavenly, Hästar, ridning, kompisar och skola

Allt möjligt i ett inlägg

Publicerad 2016-02-22 15:20:20 i Allmänt,

Hej på er allihopa💗
Idag vloggar jag till min youtube-kanal.
Känner att jag ska försöka att uppdatera minst en gång per dag, kanske hur det gick med Lillan & dagens outfit & typ Ida tipsar och lite mer om smink och mitt liv för det har mest blivit hästar här men jag vill ha det ganska allmänt, vad tycker ni om det??😘😂👍🏻
Men idag så är det stllmöte på stallet och före det ska jag rida på Lillan, vi ska träna på det som vi gjorde igår för Karin.
(Kommer ett inlägg om det snart)👍🏻
Imorgon så är vi lediga👍🏻 tjohooo😂💗
På onsdag är vi också lediga, Hahah det är inte ni va??💗😂💁🏽
Men idag så har jag bara👇🏻
•Vaknat, var faktiskt uppe ur sängen snabbt idag👏🏻🙀
• Sedan sminka och göra det vanliga typ alla gör på morgonen😂
• Skolan som vanligt och det gick bra👍🏻
• Första rasten gick jag hem och hämtade skidor och pjäxor🎿
• Direkt när skolan hade slutat pratade jag och två kompisar om en sak och sedan filmade vi lite till min vlogg🎥💁🏽
• När jag kom hem så filmade jag lite till min vlogg🎥
• Jag åt mellis, det blev rostat och mjölk.🍞🍶
• Och nu så sitter jag och skriver det här inlägget👍🏻😂❤️


Hörs sedan 💋💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej Jag är en tjej som är född 04 och älskar hästar. Jag har ett c-ponny sto som är född 06 och är 138cm i mankhöjd. Hon kommer ifrån Irland och heter Heavenly men kallas för Lillan. När jag inte är i skolan så är jag med kompisar eller filmar videos till youtube, på youtube heter jag Idas beauty. Vill ni se mer skönhetsrelaterade saker så gå in på min youtube. Resten av tiden ägnar jag mig till ridning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela