Idasponnyliv.blogg.se

Hej Min blogg kommer att handla om mitt liv= Min ponny Heavenly, HĂ€star, ridning, kompisar och skola

2 enkla outfits

Publicerad 2016-02-29 07:14:40 i Outfit,

Nu kommer lite snabba outfitsđŸ’đŸœ
Outfit 1


Tröja: Den Ă€r ifrĂ„n Kappahl och Ă€r sĂ„ skön och vĂ€ldigt snygg tycker jag, det Ă€r lite spets lĂ€ngst uppđŸ˜â€ïž


Byxor: Vet inte men jag har fĂ„tt den av min bĂ€sta bĂ€stavĂ€nâ€ïžđŸ˜đŸ‘đŸ» supersnygga, jag har börjat Ă€lska byxor med hĂ„l i😂😂


Älskar denna outfitđŸ‘đŸ»đŸ’— vad tycker ni?


Outfit 2

Massa olika smycken, vet knappt vart nĂ„got av dom Ă€r ifrĂ„n satt ja, men tycker det Ă€r jĂ€ttefint med mycket smycken!❀


đŸ’ŽđŸ˜đŸ‘đŸ»đŸ‘‘đŸ’—


Tröja: den Ă€r ifrĂ„n Cubus och Ă€r verklige en typ fest tröja tycker jag, mycket fĂ€rger men jag gillar den💗


Byxor: tror typ Lindex eller Kappahl? 
Men dom börjar bli lite smĂ„ tyvĂ€rr😰😁
Men sjukt snygga i alla fall😂


Halsbandet vet jag tyvĂ€rr heller inte vart den Ă€r ifrĂ„nđŸ‘ŽđŸ»đŸ‘‘


Ha en superbra dag & var positiv💋💋

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej Jag Àr en tjej som Àr född 04 och Àlskar hÀstar. Jag har ett c-ponny sto som Àr född 06 och Àr 138cm i mankhöjd. Hon kommer ifrÄn Irland och heter Heavenly men kallas för Lillan. NÀr jag inte Àr i skolan sÄ Àr jag med kompisar eller filmar videos till youtube, pÄ youtube heter jag Idas beauty. Vill ni se mer skönhetsrelaterade saker sÄ gÄ in pÄ min youtube. Resten av tiden Àgnar jag mig till ridning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela